*Deprimida* ++I++
Hola adolecents.cat! Hus vinc a parlar d'un tema amuros una miqueta complicat amb la meva parella.
Resulta que jo i la meva parella vam començar a sortir a principi de mes, ens vam coneixer a la fira, vam quedar va aver química etc. Fins que vam sortir. El problema esque ell es molt timid amb mi, i jo amb ell i mai parlem, nomes ens fem miradetes, ens agafem les mans etc.. ens liem pero maxim ens diem hola, ens riem, i adeu. A prinicpi de el mes que bé ja farem 1 mes junts, cosa que se m'ha fet massa ràpid. Ja que no hu sembli. Pero si, no se que fer o com trencar el gel, perque parlem moltisim per whatssapp es molt romantic i amb fa riure, i molt més. Pero cuan quedem cuasi mai parlem, i esque tampoc soc capaç o ''som'' capaços de quedar sols, ja que sempre quedem 4, jo ell el seu amic i la meva amiga. Perque jo pensu que sols seria molt tens. El problema esque no se que fer per trencar el gel.. Bueno ara hus explicare el motiu del títol ''Deprimida''. Bueno, sento que cada cop amb deprimeixo més per aquest tema o per mil motius més. Cualsevol cosa amb deprimeixo desseguida, i tinc por. Moltisima gent m'ha dit que es mol bona gent etc, pero amb diuen que es un ''tiracanyes'' i coses aixi, ja que vam tenir un problema amb una amiga meva que va dir-me que m'havia possat les banyes cuan segons els meu novio era mentida. Ja no se si creuremel, ja que tot aixo va ser una mentida perque la meva ex amiga hu va fer per fotrens. Apart d'aixo, en whatssapp el veig que esta en línea, mai m'obre i noto que sempre soc jo la que li demana per quedar, l'obre.. mes o menys soc jo la que li llepa el cul, i ja estic farta la veritat. Demoment estem molt bé, ja que daki poc fem 1 mes i tot va correcta apesar de alguns piques que hem tingut...Normalment amb faig moltisimes parenoies amb la seva ex. La va deixar per mi, i jo no estic gaire desarollada, en canvi la seva ez hu estava molt, i jo coneixo el meu novio i veig que li agraden més les ties ''bones'', amb cul, tetes, guapes etc. Cosa que jo amb consideru ''guapa'', pero no tinc gaire cos, i amb preocupo, per si li estic deixan de agradar....Moltes vegades amb comparo moltisim amb la seva ex. I esque era una guarra, pero jo no soc aixi saps?...El meu novio cuan vam quedar el primer cop que ens vam liar, una amiga meva li va dir per whatssapp al meu novio: que es lia bé? i ell va dir no.. i coses aixi, despres jo i ell vam parlar ell amb va dir perdo i ja esta.. pero no paro de pensar en aixo, ja no se que fer i sempre mestic deprimin...AJUDEUME! [[I SIUSPLAU RESPONEU LO AVANS POSSIBLE!!!]] (((DEMA QUEDO AMB ELL I NO SE QUE FER)))
Elena Crespi

Hola anònima, gràcies pel missatge!
Ens planteges una pregunta que ens genera molts dubtes i que és difícil de respondre...
T'explicquem:
per poder tenir parella hi ha d'haver feeling "a la vida real" i has de poder ocmunicar-te amb aquesta persona (més enllà del whatsapp).
Se'ns fa difícil veure que dieu que sou parella si no us atreviu ni a quedar sols ni a parlar quan esteu sols.
Per tant és un tema molt important a resoldre perquè com més temps passi, més difícil se us farà...
Per tant, et recomano que ja mateix li proposis a la teva parella de quedar per prendre alguna cosa tos dos sols i li diguis que és important que parleu quan us trobeu més enlllà de liar-vos...
I si realment veus que no pots parlar amb ell i que no tens res a dir-li... potser t'has de plantejar si realment heu d'estar junts...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81