cabell!
Hola,
Jo no tinc molt cabell i a més em cau força sovint, m'agardaria saber si hi ha algun aliment o cosa que pugui fer per tal de tenir-ne més i amb volum.
Gràcies
Carlota López Ballestar

Bon dia Xènia!
Gràcies per escriure al consultori. El cabell és una cosa amb la que podem jugar molt, ens el podem tallar, tenyir, allisar, ondular, etc. però la veritat és que el cabell que tenim també ens ve donat per la nostra predisposició genètica. Tot i així si no ens alimentem adequadament si que pot repercutir en el nostre cabell de la mateixa manera que s’han d’utilitzar productes pel cabell que li vagin bé. Tenir més volum és més fàcil ja que en funció del tall de cabell, del pentinat, de si et poses escuma etc. pots fer-ho. Per això t’aconsello que el pròxim com que vagis a la perruqueria els hi demanis de quines maneres pots fer-ho i els i diguis abans de tallar-te el cabell que el que vols és tenir més volum. Pel que fa a tenir-ne més quantitat ja és més complicat perquè és el que ve determinat genèticament. Només pots menjar saludable i cuidar el cabell amb els productes adequats.
Una abraçada guapa!
Carlota López Ballesatar