Operació biquini?? (xastt)
Hola, mireu ara ja ve l'estic i clar tothom es vol veure be, m'agradaria que ens donesis uns tips de alimentació o cualsevol cosa que elimines la grasa corporal, ho una dieta algo que t'ajudi a vaixar pes/grasa per estar relucients al estic i estar a gust amb nosaltres
gràcies xastt.
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
La veritat és que a nosaltres no ens agrada gens la operació bikini. Sempre ens preguntem el mateix, que passaria si visquéssim en un lloc que sempre anem a la platja? Mesos abans de l’estiu, com tu dius, a molta gent li agafa aquesta obsessió perquè sap que ensenyarà més el cos. Tot i així no només penso que no ho necessites sinó que a més el que m’estàs demanant no existeix. Pensa que el cos que tenim ens ve donat en un 85-90% per la nostra predisposició genètica i el que és important és tenir uns hàbits saludables. Fer esport de manera regular i menjar equilibradament. No hi ha cap dieta miracle, ja que totes et fan recuperar ràpidament el pes. L’únic que pots fer és menjar equilibrat. Jo intentaria no donar tanta importància al fet de que arriba a l’estiu i em centraria en disfrutar’l-ho que això és el més important. Els cos perfecte només el veus a les revistes perquè no existeix, està dissenyat per ordinador amb photoshop.
Una abraçada
Carlota López Ballesatar