Odio la cel·lulitis necessito ajuda
Hola, tinc 13 anys soc noia i la cosa es que tinc una mica de cel·lulitis a la part del cul i a sota.
Ho odio, i ja he provat 1000 coses perquè millori però no noto resultats. Fa cosa de dos mesos que faig moltíssim exercici durant la setmana (entre 6 i 7h) i fa un mes que em poso una crema d'aquelles somatoline cosmetic, també en vaig provar una del supermercat però res. Apart que estar tot el dia a l'escola asseguda no ajuda gens.
Queda poc per l'estiu i m'agradaria reduir-lo, ja se que eliminar-ho és impossible, però que es vegi no m'agrada gens, queda molt lleig.
Què puc fer? Té alguna cosa a veure amb la alimentació o amb l'activitat física?
P.d: heu millorat molt amb el consultori us felicito!!!!!
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Gràcies per escriure al consultori. Ens alegrem de que t’agradi llegir-lo i el vegis útil. Nosaltres ens esforcem cada dia per intentar ajudar-vos amb el que necessiteu.
El primer que has de saber de la cel·lulitis és que no té res a veure amb el pes de la persona, és a dir, pots estar molt prima i tenir-ne igual o més que una persona amb sobrepès. Més que amb l’esport i l’alimentació el que està relacionat amb la cel·lulitis és el sistema limfàtic i la circulació del cos. Totes aquestes cremes són publicitat enganyosa i no serveixen d’absolutament res, no et gastis més diners amb elles. El que va molt bé són els drenatges limfàtics. Són massatges que el que fan és activar la limfa perquè funcioni millor, de manera que millora la teva circulació i és redueix la cel·lulitis. Per altre banda les dutxes amb canvis de temperatura (freda-calenta) també van bé per millorar la circulació. Intenta moure’t entre classe i classe, estar moltes hores assentat no va massa bé. I per últim has de saber que fumar i prendre pastilles anticonceptives va molt malament si tens mala circulació.
Espero que et vagin bé els consells! No esperis que desaparegui… però si pot millorar una mica! Recorda que totes en tenim, així que al estiu a gaudir i a oblidar-te de voler tenir el cos perfecte que només veiem a les revistes!
Una abraçada
Carlota López Ballestar