ME MARE S'HA ENTERAT DE COSES...
Hola, soc una noia de 15 anys i fa cosa d'uns dies, me mare em va llegir el meu diari.
Allà estaven escrits tots els meus problemes i pensaments, per mi era una manera de desfogar-me i em feia sentir millor. El problema es que allà posava algo sobre que fumava porros i bebia. Hauré fumat uns 3 cops i de beure, només 1 cop, per tant no crec que sigui un escàndol. Ara no em para de treure el tema quan li demano sortir a la nit, i m'amenaça en explicar-li al meu pare (ell és molt estricte i no tolera gens aquests temes). No sé que fer, estic farta d'ella i la odio cada vegada més, tinc una rabia dins que no la puc treure. No confia en mi, i m'ha dit que em deixa sortir fins a les 2 i vol que torni a casa per veure'm (per si vaig malament). Cal destacar que estc millorant molt amb les notes i el meu comportament. Agrairïa que contestessiu ràpid.
Gràcies.
Elena Crespi

Hola guapa, doncs potser li pots mostrar a la teva mare una mica de maduresa i explicar-li que el que ella ha fet (llegir-te el diari) vila directament la teva intimitat. El teu diari ésel teu espai personal i ella no té dret a llegir-lo.
Després li pots dir, clarament, que pot confiar en tu i que estàs aprenent a prendre les millors decisions per la teva vida. Per tant, has provat els porros i l'alcohol pèrò això no vol dir que, a partir d'ara, només fumis i beguis.
Li has de demostrar a la teva mare la teva maduresa no bebent ni fumant porros perquè pot ser molt perjudicial per tu.
I ta mare, evidentment, té por de que això que ara has fet es pugui convertir en un hàbit. I nosaltres et demanarem que no es converteixi en un hàbit ja que pot ser molt perillós.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81