Amistats..
Hola!!
El que vui comentar-vos es que a l'escola jo tenia 4 amigues que eren com germanes per a mi, però quan vaig fer el canvi de primaria a la ESO cap de les 4 amigues van amb mi i ara vaig a 2n d'ESO i em junto amb 3 noies que son molt bones i tot aixó però no em sent igual que amb les altres, estic insegura, tinc dies de baixada, avegades penso que sóc una noia falsa per juntar-me amb noies que no estic del tot agust. He provat amb altres grups de clase peró segueixo estan incomoda. I amb les amigues que ens em separat només em parlo amb dues perque les 4 ara no es porten bé i no poden quedar com avans... Nose que fer per sentirme segura amb elles, comoda, i poder dir que so les meves amigues realment. Perque no encaixo totalmet bé amb ca noi o noia del institut i sento com un buit al estomag que em treu les ganes de fer coses guays...
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per la confiança i per explicar-nos la teva història!
Doncs no ets falsa si tens un grup al nou institut i no acaba de ser el grup que voldries. El que fas és ser flexible i adaptar-te i intentar relacionar-te el millor possible amb el teu entorn.
I si les 4 ja no es porten bé però tu sí que et portes bé amb totes, intenta quedar de manera separada amb totes. Així no perd`ras l'amistat.
És important que sàpigues que es poden tenir varis tipus d'amistat: alguns més intentsos, d'altres més superficials... i tots formen part de la vida. No tothom pot ser "millor amic".
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81