La Meva Mare...
Ja no la soporto, ni a ella ni a la meva germana, sembla que estiguessin fetes per molestarme!! LA meva germana te 4 anys, y crida que tot, fis quan no li faig res, i la meva mare em fot la bronca y asobre em pica, no em pregunta que ha passat, només escolta la versió de la seva ''filleta preferida'' a mi ja no em fa ni cas, com si no existís. Y a sobre em pica també quan esta enfadada amb algú, te les mans massa llarges!!
AJUDA!! Que faig??
Elena Crespi

Promethea18, gràcies per la confiança!
Primer de tot, si la teva germana té 4 anys, ha de fer les coses d'una nea de 4 anys. Ella tot just està aprenent com funciona tot plegat i cridar, jugar, estar a sobre... això és típic d'algú de 4 anys, per tant, hauràs de tenir paciència i intentar entendre que és petita...
I sobre la teva mare, el que et recomanem és que puguis parlar amb ella... si ella no et fa cas ni et respecta, demostra-li tu que t'estàs fent gran, que estàs madurant i que enfrontes les coses de cara i parlant-te. Si ella no et vol escoltar, demana-li que per tu és important que t'escolti i prepara bé el que li vols dir, com et sents i què necessites.
Demostra-li que tu pots fer el que sembla que ella no...
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81