Enamorada
Aquest any he repetit l'ESO exactament, tercer de la ESO i m'han ficat en una clase que no coneixia a ningu, nomes a dues persones, pero en tot el curs que portem he agafat confiaça amb certes persones, a principi de curs em van sentar al costat del noi al que estic enamorada, es un any mes petit que jo, amb aquest noi vaig mantenir molta confiança i pues m'ha acabat agradant, a principis de febrer vaig pasar l'època d'enamorada total, que es quan em van cambiar de lloc, ara estic al costat de altre gent pero em segueix agradant aquest noi, ell no crec que li agradi, pero quan pasa per al meu costat em fa la trabanqueta o lo tipic de un cop de puny suau per picarme, tot a bones, pero tinc por, ja que no quedo amb ningu de la clase, nomes amb les meves amigues de 4t perque tampoc m'atreveixo a dirli algu de la clase de quedar. Aquest noi es molt mono, pero em dona molta vergonya dirli que m'agrada perque tinc por de que s'acabi l'amistad, pero em diras que si li dic, si es el meu amic no haura de ser el meu amic, pero em dona molta vergonya, la confiança entre ell i jo, per ficar una nota seria un 7/10 pero nose, estic molt rallada, perque magrada i es molt mono quan es fica a dormir a clase o cuan dorm, i una amiga meva es senta al seu costat i riuen molt i tal, pero bueno, soc una mica envejosa, 4/10, pero bueno espero que em pogueu aconsellar algo, encara que no crec que pogueu algo molt mes gran del que jo penso, li dic de anar a algun show de un youtuber famos junts, perque a ell li agrada, i quan vaig a un show d'aquests sempre li demano al famos que li envii un video o un audio saludantlo encara que ell no mel demani, bueno gracies per tot, espero respostes, gracieeeeeeees. Ho sento per la meva ortografia, em dona molt de pal ficar apostrofs i guionets.
Elena Crespi

Hola soyyo,
pel tema de l'ortografia et recomanem que pugis deixar la mandra a banda i excriure els apòstrofs i guinets i també mirar ben bé com escrius alguna de les frases perquè ens és complicat entendre algunes de les coses que dius i és més difícil de llegir-ho tot si no hi ha els apòstrofs i els guionets.
Si vols relacionar-te amb la gent de la teva classe, és important que t'hi integris i això implica quedar amb ells i elles... segur que hi ha un pilot de persones de la classe que estarien encantats de sortir amb tu, per tnat, intenta incorporar-te a alguna trobada que facin...
I sobre el noi que t'agrada... si no li dius res pots intentar aconstar-t'hi de manera subtil o de manera més directe però si no fas cap pas... tot quedarà en res...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81