Estem enamorats?
Hola!!
Sé que deus de rebre molts consultoris semblants a aquest, per lo tant et dono les gràcies per suportar-me!
Doncs mira, tinc un amic al que conec des d'aquest estiu i cada cop estem més units, fins al punt de parlar el màxim de temps possible!!
I es que quan passen unes hores sense parlar estic molt trista i no paro de pensar amb el que m'agradaria veure'l.
Lis demano consell a les meves amigues i elles em diuen que fem molt bona parella i que semblem novios.
Diuen que quan algú està enamorat, creusque és la millor persona del món, i és el que creiem mútuament.
Un dia que estàvem junts a soles el vaig besar i va ser espectacular. Tot va ser en plan carinyós i no va tenir ni punt de comparació amb els petons que em donava amb el meu ex (que també penso que no li arriba ni a la sola de les sabates).
Però a la vegada també m'imagino que passaria si sortíssim junts i crec que no m'agradaria doncs si per alguna cosa s'espatllés no el vull perdre.
Tu que hi creus? Estem enamorats??
Moltes gràcies i que pasis un bon dia!
Elena Crespi

Hola TINTAYPLUMA, com estàs?
Doncs sembla que estàs coneixent a una persona qeu encaixa i quadra amb la teva vida i amb la teva manera de ser. I a sobre, sembla que també t'atrau. Aquests són els ingredients per a començar a tenir una relació de parella.
Però veiem que la por de perdre'l frena a que hi pugui haver alguna cosa més.
Ara pensa: realment només el vols com un amic? I si comenceu a estar junts com a parella i les coses van bé? Deixaràs de viure una història perquè no saps si acabarà bé o malament?
Abans de fer cap pas, estigues completament segura del que sents... només tu pots dir si estàs enamorada o no...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com