Sóc molt tonta, literalment.
Hola!!:)
Hi ha gent que pateix perquè es veu lletja i jo pateixo perquè sóc tonta. Tampoc m'agrada gens com sóc físicament però això ho supera. Em fa sentir molt inferior a la resta de gent constantment. Estic segura que tinc un CI molt baix, fins i tot inferior a 100, i estic molt preocupada perquè això em limita moltes coses. Primer de tot sóc tonta perquè quan llegeixo una cosa necessito temps per entendre-ho, i quan parlo amb algú igual, m'han de repetir les coses mil cops. Sóc incapaç de concentrar-me. No tinc orientació (em vaig perdre tres vegades després de que em fessin un croquis per arribar a un lloc), m'expresso fatal, parlo com una nena de 4 anys, literalment..
Estic FARTA de ser així perquè per culpa de la meva estupidesa res no se'm dóna bé. Això em fa estar bastant trista i aillar-me socialment perquè no crec que ningú vulgui estar amb una persona tan ignorant.
La meva pregunta és: m'he d'acceptar i viure així per tota la vida o bé puc ser més intel.ligent? És possible augmentar el CI? Si això fos possible, seria una mica o podria aconseguir un canvi molt gran? em podeu dir alguna manera?
Moltes gràcieeeeeeeeesssssssss!!!
Elena Crespi

Tururut, gràcies per confiar en nosaltres.
La intel·ligència no depèn només del CI, també hi ha el que s'anomena intel·ligència emocional. I la barreja de les dues és la que ens fa més o menys espavilats.
No sé quin CI tens però un CI alt sense intel·ligència emocional no serveix de gaire. I la teva preocupació per a ser més intel·ligent denota que tens ganes de fer coses per a ser millor. I això és el que et mourà a aprendre i a guanyar seguretat.
No pensis que ets tonta, ni molt menys, aquest missatge denota que et preocupes per coses que a moltes persones no li preocupen i això és senyal de maduresa i intel·ligència.
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com