Què faig?
Bon dia!
Porto com mig any en el qual m'atrau un company de la universitat. La qüestió és que una nit vam sortir de festa els de la uni i, després de beure (cap dels dos estavem borratxos) em va dir que buscava una noia com jo i que li agradava. Quan va anar-se'n a casa em va enviar missatges al WhatsApp.
Però, a partir del dia següent, ja no parlem, no va venir a una quedada que havíem fet els companys i, quan em va veure, em va tractar d'una manera molt freda i ni volia parlar amb mi.
No sé què vol dir això, però estic per "enganyar-lo" per a que vagi a una festa i preguntar-li directament què li passa, ja que per WhatsApp no em contestaria i no ho veig adequat.
Què penseu que li passa pel cap? Què podria fer sinó?
Moltes gràcies!
Elena Crespi

Hola Mireia!
Gràcies per escriure'ns i per confiar en nosaltres!
Si vols, pots provar la tàctica d'enganyar-lo però llavors estaràs creant una juguesca per a poder parlar amb ell i si ho descobreix o s'ho ensuma potser et pot jugar a la contra perquè se li pot posar malament.
Si és un company d'universitat i el veus en persona, potser seria bo que li diguessis un dia que vols parlar amb ell.
Primer de tot, però... potser has de saber què sents tu per aquest noi ja que no ens ho dius. Ni tampoc sabem com vas reaccionar quan t'ho va dir. Potser no vas tenir la reacció que ell esperava i s'ha fet enrere...
Ja saps que nosaltres som molt del cara a cara i de ser honestes i dir la veritat, per tant, si pots evitar les juguesques i pots parlar-hi directament, molt millor!
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com