com entrar-li
Hola!
Com ja diu el titol m'agradaria saber com entrar-li a un noi estan a la discoteca o de festa... que puc fer per apropar-me a ell i pq captivi a seva atenció?? :$ També estic parlan amb un noi x fb i no se de qe parlar amb ell cuan s'aborreis (és un conegut q a mi magradaria tindre alguna cosa. aalgun joc de preguntes o preguntes mes personals o nse. que pus fer en els dos casos.
moltes gracies! petons
InterPersonal

Hola Nerea! Bé el que em demanes no és fàcil, no et pensis!!! Entrar-li a un noi en una discoteca no tothom ho fa, ja que la vergonya moltes vegades ens frena. Per aconseguir-ho sense estaballar-te un bon recurs és no fer-ho sola. Si et fixes en algun noi i t'agradaria apropar-t'hi primer intenta cridar la seva atenció d'alguna manera, intenta aconseguir que les vostres mirades es creuin i si ho aconsegueixes, mira'l fixament per què s'adoni que t'interessa. Si ell et mantè la mirada segurament voldrà dir alguna cosa i si llavors vols acostar-t'hi, fes-ho amb la companyia d'alguna amiga teva que us presenti. Ja veuràs que així és més fàcil. No vol dir que sempre surti bé, però qui no ho prova no ho sap!
Pel tema de fb el que has de fer és preguntar coses molt diverses: què estàs fent? què fas a les tardes quan surts d'escola? Què has fet avui? Tens examens? Quins plans tens pel cap de setmana? No sé, el que se t'acudeixi! I ja veuràs que la conversa anirà fluint. Intenta no respondre a les seves preguntes amb un si o no, escriu més coses, ja que si no enlloc d'obrir temes de conversa els tancaràs! I si veus que la conversa no flueix diga-ho: Que estàs cansat? ës que no dius res! Què et passa? No parles gaire! No sé què més dir-te, estàs molt callat! Això t'ajudarà a donar-li ritme a la conversa!
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat