Tornada de la regla
Hola! Estic molt preocupada per la meva germana. Fa uns anys que va començar a perdre pes i se li va retirar la menstruació. Ara està molt millor, està pujant pes molt ràpid i això se suposa que és bo però he sentit que si puges pes molt ràpid (1kg per setmana) no dones temps al teu cos d'assimilar-ho. Que hauria de fer perquè li tornes la regla? Anar pujant a poc a poc o de cop?
Laura Medrano

Hola guapa!
Pel que expliques és normal que estiguis preocupada per la teva germana, ja que fer baixades i pujades de pes molt dràstiques no és gaire bo per la salut. A més, si se li va arribar a retirar la menstruació per culpa d'estar en un pes massa baix, és normal que tots us preocupéssiu...
Ara el que toca és mirar endavant i veure que poc a poc va recuperant el seu pes. No ens comentes si està fent algun tipus de tractament o control mèdic, però si ella està bé i va augmentant de pes, heu d'estar tranquil·les perquè la regla li vindrà aviat. No ha de fer res especial per a que li torni a venir, simplement seguir recuperant el pes perdut i esperar a que el seu cos torni a funcionar amb normalitat.
Molts ànims!
Una abraçada,
Laura Medrano