Amor
Hola,
Desde fa tres anys que conec a un noi dos anys més gran que jo i sempre ens hem portat molt bé. El cas es que viu molt lluny i casi ni ens veiem però si que parlem bastant per whatsapp i tenim molta confiança. No se que fer perquè m'estic enamorant d'ell i no se el que ell sent, i ademés viu molt lluny:(
Un peto
InterPersonal

Hola Eva00! Les relacions a distància són complicades, ho saps? Però no són impossibles! Primer de tot i abans de penjar-te més del compte d'ell, hauries de saber que sent ell per tu... és important que sàpigues quins són els seus sentiments si vols tirar endavant això, ja que si no, no val la pena. No et tallis i intenta esbrinar-ho! Si us escriviu tant no crec que sigui difícil tirar-li alguna indirecta perquè es mulli una miqueta, sempre és més fàcil a través de wattsapp que en directe! Un cop sàpigues què sent ell per tu ja veurem què passa però com et dic el principal és que sàpigues quins són els seus sentiments!
Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat