vull coneixer noies
hola tinc 12 anys (se que es d'hora, per sempre he desitgat tindre alguna noia amb la que riure i que sigui especial) i vull coneixer noies, es raro pero que siguin un o dos anys mes grans que jo, i siusplau no em vinguis amb: fer activitats al teu poble, pq conec a casi tot el poble (visc a un poble, al costat de vilafranca). hi ha una noia que em trobo algunes anant cap a l'insti, q per a mi es una mica guapa i juga a jocs frikis (jo soc bastant friki) i crec que congeniem pero apart d'ella, vull coneixer a altres noies per trobar algun tema. Ajuda!
Elena Crespi

Gerardet... les presses no són mai bones... i evidentment que et diré que amb 12 anys és d'hora per tenir pressa perquè les presses poden fer que prenguis males decisions...
I si vols conèixer més noies i no vols que et diem que facis activitats on puguis conèixer més gent... tampoc et direm que et quedis tancat a casa perquè tampoc és la manera de conèixer més gent o noies...
Per tant, estigues a l'aguait de si detectes que algú t'agrada més que les altres i intenta acostar-t'hi per iniciar alguna amistat que pugui anar cap a alguna cosa més...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com