Mòbil
Hola Adolescents,
Jo vull un mòbil però els meus pares diuen que no el necessito i que me l'he de guanyar. Jo no sé que fer per guanyar-me'l perquè trec bones notes, no em barallo molt amb la meva germana... Fins i tot els hi he dit que me'l pagava jo però tampoc! No m'ha caigut de regal pel Pare Nöel i em diuen que no em faci il·lusions per Reis perquè no en tindré.
A mi em molesta no tenir mòbil perquè només som 4 de la classe que no tenim mòbil i llavors no ens enterem de res del que diuen els altres pel Whatts App i els altres que no tenen mòbil s'enteren de lo que diuen perquè els utilitzen el mòbil dels seus pares per al Whatts. Alguna vegada ja m'han dit pringada per no tenir mòbil i això no m'agrada gens perquè no tinc jo la culpa de no tenir mòbil!
Què puc fer per convençer als meus pares perquè em deixin comprar-me / em regalin un mòbil?
Gràcies, Adolescents.cat la millor web del món!
InterPersonal

Hola laureta! No sé ben bé què més podries fer per aconseguir el mòbil... em sembla que ja estàs fent molts punts! Però qui alguna cosa vol, alguna cosa li costa. Tu no et rendeixis, persevera, tard o d'hora els teus pares cediran. Parla amb ells per intentar arribar a un acord, per exemple,pregunta'ls-hi quan creuen ells que podràs tenir el mòbil, a quina edat? I fins que no arribi aquesta edat deman'ls.-hi si pots utilitzar el seu wattsapp unes hores al dia. O bé, intenta demanar-los el mòbil acceptant les condicions que ells hi posin, per exemple que només el puguis obrir una hora al dia o el que ells creguin. Sigui com sigui intenta raonar amb ells amb tota la clama del món, deixa'ls que t'exposin les seves raons i tu exposa'ls-hi les teves. Ja veuràs com tard o d'hora ho aconseguiràs! Mentrestant intenta estar enterada del que passa a través de les teves millor amigues, elles segur que t'ajudaran a estar al dia!
Marina Marull www.interpersonal.cat