No paro de pensar en ell
Hola, t'explico.
Fa un mes que vaig tenir una aventura de curta durada amb un noi que quasi em duplicava l'edat.
Al principi tontejavem molt per whatsapp i un dia vam quedar i ens vam enrotllar, i també va passar una segona vegada.
Principalment era una relació de follamigos, encara que mai va arribar a passar res més que petons. Ell m'insistia d'anar al seu pis i jo en tenia moltes ganes però no m'atrevia a dir-li que si.
EL dia que em vaig atrevir i vaig accedir a dir-li si em podia quedar a dormir, em va dir que ara ell tenia novia, i que li sabia greu però si em quedés a dormir tindria temptacions i no es sentiria fidel a la seva parella.
Jo no mai hagués pensat que en tant poc temps m'hagués pogut pillar tant, i des d'aquell dia no hi ha hagut dia que no hagi deixat de pensar en ell.
Vull que estigui amb mi ara, o oblidar-lo, però ara mateix no puc fer cap d'aquestes dues opcions.
Suposo que tu des de la llunyania no hi pots fer gaire, però amb el mínim ajut estaria molt agraida,
Gràcies.
No sé si alguna
InterPersonal

Hola!! Carai quin problema! Crec que el millor que pots fer és oblidar-lo. Si ell té nòvia és millor que no et posis pel mig que sinó sortiràs escaldada! Oblidar algú no és fàcil, ja ho sé, però l'altra opció encara és pitjor. Estar penjada d'algú que no et correspon és duríssim. L'avantatge que crec que tens és que si és molt més gran que tu segurament no te'l trobaràs per l'insti ni en els llocs on deus anar, això farà que sigui més fàcil oblidar-lo. tot i així hauràs de ser valenta i allunyar-te'n durant una temporada per aconseguir el teu propòsit. Durant els primers dies i setmanes et costarà molt no pensar amb ell, però no et preocupis, ja que tard o d'hora aconseguiràs treure-te'l del cap. Tu no et forcis, si et ve al cap és normal, no t'agobiis, pensar amb algú és inevitable, no pensar-hi és gairebé impossible, però el que ara et semblarà molt dolorós a la llarga ho serà menys. Queda amb els teus amics i amigues, fes moltes activitats i ocupa el teu temps per evitar passar-te tot el sant dia amb aquest noi al cap. T'asseguro que tard o d'hora deixaràs de pensar-hi!
Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat