Millors amigues
Ola! Ja fa desde l'esplai d'estiu que tinc un problema, la meva millor amiga es diu Marina ella és molt esportista i a l'esplai estava jugant amb altres i em deixava de bàndo, allà també hi tenia una amiga que es deia Maria ella sempre estava amb mi, i ens vem fer millors amigues. Quan vem tornar al col·legi la Marina volia estar tota la estona amb mi, la Maria tenia gelos i deia que estigues mes amb ella i la Marina em deia que estigues més amb ella, pero nose que fer perque tinc amigues que estan de bàndo de la Maria i hi han que estan de part de la Marina, sempre em diuen pobreta la Marina,la Maria s'ha ficat entre mig de la vostre amistat.I les de part de la Maria, pobreta Maria ella a l'estiu a estat sempre amb tu. I no ser que fer perque si estic amb les dos juntes s'enfaden.Que puc fer? Gracies!!
InterPersonal

Hola!
Estar entre dues persones sempre és difícil, però si aquestes dues noies realment t'aprecien, han d'entendre que tu no ho passes bé allà al mig. Mira no sempre és té una sola única millor amiga, a vegades hi ha més d'una persona amb qui tenim afinitat i repartim la nostra amistat entre varies persones. Això, que és tan clar, a vegades durant l'adolescència ésdifícil d'entendre, ja que la majoria de vegades un adolescent es regeix per la llei del TOT o el RES. Què pots fer tu? Doncs el que jo faria és explicar-los el que m'has explicat a mi, que tens bona relació amb les dues i que no en vols perdre a cap. Intenta partir el teu temps i quedar amb les dues per separat per fer coses amb elles, que sentin que estàs a prop seu, que confies amb elles, etc. explica-li a la Marina com et senties quan ella estava tot el dia fent esport i no amb tu i com vas haver de buscar-te la vida, però deixa-li clar que no es tracta de preferir-ne una o l'altra sinó d'estar amb qui vol estar amb tu, simplement. La veritat és que simplificaria molt les coses que elles dos es portessin bé, però si no poden fer-ho no els hi queda més remei que compartir el seu temps amb l'altra.
Espero haver-te ajudat. Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat