Problema d'amor...
Hola :/
Hi ha un noi que és més gran que jo. Me'l esitmo molt, massa i tot. FIns al punt de tornar-me boja i que ell sigui el meu primer pensament i el meu últim avans de dormir. Ell esta sortint amb una noia, i em fa molt mal.No se que fer, li explico? I si em diu que no? TInc molta por al fracás...
InterPersonal

Hola megasgo! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que estiguis patint per aquest amor. Però sempre hem de valorar fins a quin punt hem de deixar que una altra persona sigui el centre de la nostra vida: intenta distreure't amb altres coses, fer noves activitats, incloure nova gent a la teva vida, etc. Està bé expressar els nostres sentiments a qui estimem. Anar de cares sempre facilita sortir de dubtes i evita complicar-nos la vida. Afrontar-nos a les nostres pors ens fa més valents i ens dóna seguretat amb nosaltres mateixos. De totes maneres, si ell està sortint amb una noia hi ha forces motius que no juguen a favor...tens raó que hi podria haver fracàs en l'intent. Per tant, abans de donar un pas, observa com està la vostra relació i comunicació i així vas preparada pel que pugui ser. Però pensa que sempre que ens afrontem a les nostres pors, sempre guanyem alguna cosa: encara que no ens surti bé, guanyem seguretat i confiança amb nosaltres mateixos! Sort! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk. Elisabet Aulet Psicòloga