Sóc tonta i ho sé, però no m'atreveixo a contar això a ningú que em conegui.
Bon dia! Moltes gràcies per invertir temps llegint la meva consulta.
Poso el context: ja fa bastants mesos hi ha una colla de nois d'un any més, que són tots unes persones meravelloses. He parlat poc amb un parell d'ells s'assemblen molt, tant que de seguida saps perquè són amics. Doncs m'agradaria coneixer-los millor, perquè també fa temps que tinc una mena de crisi d'identitat barrejada amb aquell síndrome de que no podies estar sense que t'agradés ningú que vau publicar fa temps. Però al saber l'existència d'aquest síndrome, l'he intentat superar i m'he adonat de que veritablement no m'agrada cap noi i per això vull conéixer els màxims nois que pugui (efectivament, vull trobar algú que m'agradi) però no sé com obrir-los per WhatsApp perquè no van al mateix insti que jo (sí que saben que existeixo que tots me donen like al instagram;) ) i sóc molt tímida. Llavors, m'agradaria que em donéssiu algún consell o frase o frases que pugui utilitzar per obrir-los per WhatsApp. M'he plantejat dir-lis "hola" però em fa molta vergonya parlar-los-hi (o com s'escrigui) sense cap pretext o sense cap tema per parlar perquè tinc la sensació de que es pensarien que sóc tonta. A més a més fa temps tenia la sospita de que li agradava a un d'ells i com estic una mica desesperada i tal no vull obrir a un d'ells i equivocar-me o que casualment sigui el "borde" del grup i no vulgui parlar amb mí. Però tampoc em serviria només per parlar amb algún d'ells sinó que ho aplicaria a algún altre noi. El típic consell de ser jo mateixa, tranquil·litat que sempre ho faig, el problema és que si no els coneixo no serveix de res xdddddd. M'agrada conéixer gent i no sé com fer-ho!
Moltes gràcies per llegir la meva avorrida i tonta vida! Petons!
Elena Crespi

Primer de tot, BasquetLover, necessitem que no pensis que tens una vida avorrida i tonta i qu no pensis que tu ets tonta.
Això és el més important: has d'aprendre a valorar-te perquè si no et valores tu mateixa corres el risc de deixar-te trepitjar i de no anar pel camí que tu vols sinó pel camí que els altres et marquin.
Per tant, abans de parlar amb ningú i començar a conèixer més nois has de començar a valorar-te tu.
I després tindràs la seguretat d'obrir-los i poder'ls-hi dir el que vulguis. Això sí, et recomanem que els hi parlis d'algun tema que tingueu en comú!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com