No se que sent
Les meves amigues m'intenten aconsellar però m'han dit que li demani opinió a algú de fora i se m'ha acudit preguntar't-ho a tu que ets psicòloga. El cas es que farà avui dos mesos que el meu ex hem va tallar perquè deia que estava estressat de la relació i necessitava estar sol, ell mai havia tingut una relació seria i es va llençar de cap a la nostra. Des de llavors fa coses estranyes, després de deixar-me hem va dir que volia ser amic meu que hem valorava moltíssim i que l'havia marcat, li vaig dir que hem semblava bé, fins i tot hem va dir que quedariem i va estar dues hores senceres a casa meva dient que només se'n aniria si jo el feia fora, li vaig fer un petò a la boca i li vaig dir t'estimo quan va marxar, ell no va respondre per just abans de baixar les escales es va quedar uns segons parat mirant a casa meva ( ho vaig veure a través de la finestra) però des de llavors ja no hem va parlar més. Al insti de vegades me'l trobo de cara però no hem diu res. I ara des de fa un parell de setmanes m'ha deixat de donar m'agrada a l'instagram tot i que se que les veu, quan després de haver-ho deixat i tot hem donava sempre m'agrada, i en lloc de d'això ara es connecta al snapchat que abans odiava i per la nit hem mira tota la història sencera, cosa que crec que no fas si la persona no t'importa o l'odies. L'altre dia una amiga meva es va adonar que hem va mirar mes de 15 segons seguits mentre jo parlava amb un company meu, va ser tan exagerat que fins i tot jo ho vaig veure i el pitjor va ser que els seus amics se'n van anar i tot i ell va haver de còrrer perquè els havia perdut. No entenc que li passa ni el que sent, se que tu no estás en el cap de la gent però perquè creus que actua d'aquesta manera?
Elena Crespi

Laura, potser està confós i no sap ben bé el que vol. Tens raó, no em puc ficar al seu cap i no sé què pensa...però tu tens l'eina necessària per poder descobrir què li passa...
En algun moment en el que estigueu sols, demana-li... explica-li com et sents i com el veus... digues-li que necessites que t'expliqui una mica tot el que està passant...
I llavors tu has de decidir si vols tenir paciència i esperar a que s'aclareixi o si vols seguir endavant sense ell...
Si veus que ell porta molt de temps així, indecís, fent coses rares... potser t'has de plantejar si realment vols un noi així a la teva vida...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com