Últimament estic molt inflada
Hola!!!
Veieu el meu problema es que últimament em veig més inflada, en el sentit en que quan em miro al mirall veig que tinc molta mes panxa de la que tinc realment. M'he estat informant però no trobo solucions per poder deixar de tenir aquesta panxa que no es meva. Si us plau podríeu dir-me per que se m'infla i com puc evitar-ho? A demés ara que s'apropa l'estiu voldria lluir un cos bonic, i amb aquest ventre no puc... No se que fer.
Gràcies Adolescents.
Laura Medrano

Hola Cris!
El primer que hauriem de saber és per quin motiu tens la panxa inflada i si és permanentment o sobretot després de menjar.
Com tu mateixa dius, donar-te una solució sense veure't és quasi impossible ja que no en sabem el motiu ni si realment tens la panxa tant inflada o és una sensació teva. Et recomano que ho parlis amb alguna amiga íntima teva i li demanis que sigui sincera, per veure si és cert que la tens més inflada del normal o si és una percepció teva.
De vegades ens muntem la pel·lícula i pensem que tenim alguna part del cos més gran o grossa del que és realment i això ens fa agafar complexes que no tenen un motiu real. Això s'anomena distorsió de la imatge corporal i els hi passa a algunes persones amb determinades parts del cos. Per això et recomano que ho parlis amb alguna amiga o amb els pare si que et diguin com tens la panxa.
Si es confirma de que la tens inflada, la recomanació és que ho consultis amb un metge per a que et faci una recomanació específica i concreta pel teu cas. Això si, si se t'infla sobretot després dels àpats no t'has de preocupar gens ja que això ens passa a tots ja que el menjar se'ns en va a l'estómac mentre fem la digestió.
Una abraçada!
Laura Medrano