URGENTTIIIIIIISSSIM 9765
NS si la meva consulta és molt sobre alimentacio, pero sisplau responeu
El dissabte passat vaug anar a una festa. Vam beure vodka. un nen portava marihuana, i es va liar un porro, juntament amb una mica de tabac, perque sino no en tenia prou. vaig fer 3 calades (em sembla) curtes, i vaig escopir el fum directe, no me l'empasso.
la qüestio es que aquest divendres m'han fet anàlisis de sang, i estic molt preocupada. em detectaran la maria? siusplau estic que em moroooo! contesteu rapid
Carlota López Ballestar

Bon dia Mariona,
Entenc perfectament que ara mateix estigis espantada. A veure, el THC (que és el principi actiu més important de la planta del cànnabis, es manté en el nostre cos durant un mes. En el teu cas quasi no vas fumar però en general aquest és el temps que la substancia es manté en el nostre organisme, de tal manera que si et fessin alguna prova especifica de drogues, fins al cap d’un mes, dones positiu.
Tot i així, en el teu cas que t’han fet un anàlisis rutinari no s’observarà ja que normalment no busquen això. Miren com tens les vitamines, el ferro, el colesterol, etc. Per tant jo crec que pots estar tranquil·la. De tota manera ja saps els riscos que te el consum de marihuana, pensa-hi. El que si puc recomanar-te molt clarament és que sobretot no fumis si has begut, els efectes varien i generalment pots trobar-te molt malament. El cànnabis, el tabac i l’alcohol els tenim com molt acceptats en la nostre societat però son drogues com totes les altres i consumir-les perjudica la nostra salut.
Espero haver-te deixat més tranquil·la!
Una abraçada
Carlota López Ballestar