Bulling
Hola, fa 1 mes em van acusar de que per whatsapp a una amiga meva l'havia insultat i moltes més coses però es mentida i no s'ho creuen i ara a conseqüència es fiquen amb mi per l'institut, m'insulten, fan que la gent també ho fassin, per l'ask em diuen de tot ( foca, gorda, lletja, i coses pitjors....) i per dir-ho d'alguna manera... "van fican merda" i jo ja no se que fer! no aguanto més i estic per canviar-me d'institut. Ja he avisat a la professora hi no se si han fet alguna cosa; apart la meva mare ho sap però no les últimes coses que m'han dit perquè em fa cosa dir-li.
Siusplau ajudamm!! Que puc fer? Com actuo?!
InterPersonal

Hola, sóc l'Assumpta.
Això que expliques és preocupant la veritat. Entenc que ho estiguis passant malament. Crec que la situació ha anat massa enllà i no li pots amagar a la teva mare. Explíca-li tot el què t'està passant i també a la teva tutora, ja que ells són adults, i han de posar-hi remei. Per altra banda, no entris en el joc ni les provocacions de contestar. És més, ni te'ls miris depen de quins whatsapp o ask, però tampoc els esborris, ja que si cal demostrar-ho tindràs les proves. Un consell. no t'ho quedis per tu, parla'n amb els adults, i si cal demana o que et demanin ajuda d'algun psicòleg o psicòloga.
Ànims, segur que te'n sortiràs. Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat