Intolerancia (vkmdnjshbavgfdfvgbhmk)
Hola!
De petita em van fer les proves de l'al·lèrgia, i crec que d'intolerància a aliments també,
ara m'estan fent proves d'intolerància per saber la causa de per què vaig agafar gastroenteritis, i encara no hem arribat a les intoleràncies sobre la llet, i darrerament, quan bec llet i cereals per esmorzar, estic com uns 10 minuts o així amb incomoditat al estómac ...
Abans no em passava, només em passava si ho bebia ràpid (crec que com tothom), pot ser que el meu cos, hi hagi "canviat" i ara tingui intolerància a la llet?
Gràcies!
Carlota López Ballestar

Bon dia!
Moltes gràcies per escriure! Com saps nosaltres no som metges i per tant no som expertes amb aquestes qüestions però el que si podem dir és que poden haver-hi varis motius que facin que et sentis així després de prendre la llet amb cereals. Com ha fet el metge, creiem que el millor és que t’acabis de fer les proves que t’ha demanat i així et podrà donar una explicació. El teu cos si que podria haver canviat. Hi ha moltes persones que de petites no tenen cap al·lèrgia o intolerància i més grans comencen a rebutjar certs aliments o altres coses com per exemple el pol·len.
No et preocupis perquè ja estàs en mans del metge i molt ràpid podrà donar-te una resposta.
Em sap greu no haver-te pogut ajudar més!
Una abraçada
Carlota López Ballestar