I- AJUDA! :( ++++++++++++
Hola, soc l'ANONIMA38 tinc novio, de fa poquet, portem 2 setmanes o aixis, vam quedar 3 dies o 4, ens vam liar etc.. pero no parlavem ni res, cara cara només ens fem miradetes, ens liem etc. pero no hem parlat mai, només per whatsapp. Jo m'he liat amb bastants nois, pero mai he sabut la opinio. Resulta que el meu novio, el primer dia que vam quedar o el segon ens vem liar i el dia seguent, una amiga meva li va preguntar si amb liava bé.. ell va dir que no, que amb liava fatal.. desde que la meva amiga amb va ensenyar la conversa estic bastant deprimida. Ell m'estima tal i com soc, i diu que no amb deixaria mai, que m'estima moltisim etc i avui, quedarem i no se que fer.. si amb lio o no? si avui quedem i amb lio.. no parare de penssar amb lu que amb va dir la meva amiga.. Jo per mi amb lio bé.. pero esque no se si son els nervis, o fa temps que no amb lio.. o no u se pero a ell diu que no amb se liar bé gaire.. enfi que tinc por de quedar avui amb ell per si torna a opinar d'això.. he mirat consells i tot de com liarte bé etc. pero esque semblo tonta, no se que faig miran aixo, jo bull que ell disfruti del petó i que no digui que no amb se liar.. estic bastant deprimida..pero bueno no se que fer i per aixo us demano ajuda, perque no se que fer per liarme millor o alguns consells.. El primer dia vaig mirar consells, amb vaig possar molt guapa, amb vaig posar protector de llavis, amb vaig renytar bé les dents, amb vaig posar perfum, moltisimes coses. I despres amb trobu amb aixo? no se que fer de veritat, si podeu contestarme lu mes rapid possible, perque avui a la tarda quedare amb ell i la meva amigua i un amic seu.. i bull que m'aconselleu sisplau. Apart d'això diuen que si vas amb el teu novio i una amiga teva diuen que procuris de que tu resaltis més que la teva amiga, hu he fet, i moltisimes coses més pero no se que fer perque ell no opini aixo, i per ser mes atrevida, perque sempre es llença ell i jo amb deixo lleçar, pero tinc corte de llençar-me jo, i soc massa timida. Gracies! RESPONGEU LO AVANS POSSIBLE! <3 PETONS!
Elena Crespi

Hola Anònima!
Doncs el més important és que no deixis que la pilota es faci grossa. Si saps que a ell no li agrada com us lieu, no és només cosa teva, és com un combineu els dos. Per tant, si vols, li pots demenar quines coses pots fer tu per fer-ho millor, sense dir-li que saps que va parlar amb la teva amiga. Peròés important que entengueu que liar-se és un aprenentatge, no surt bé a la primera perquè no saps què li agrada a l'altre.
I el més important de tot: HEU DE PARLAR. Una relació de parella no pot funcionar si només parleu per whatsapp i cara a cara no ho feu.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com