Que faig...
Fa temps que m'agrada un noi, pero ara degut a que m'he agut de anar a una ciutat molt lluny d'aqui, parlem només per xat... Es cert que a això no li veig cap problema, pero clar... Hi ha una cosa que m'enfada molt d'ell... I es que marxi sense avisar... Jo moltes vegades faig l'esforç (ell també) de quedar-nos fins les tantes, per tema horaris i sempre o moltes vegadas fa aixo de marxar sense avisa i hem quedo estona esperant com a una tonta i amb molta son... També m'ha promes que no ho faria mai mes, pero ho ha seguit fent... Aixi que m'ha mentit i hem deixa tirada... I per altra banda també esta el problema de que estem molt lluny... I la veritat no se cuant tornare...
Que faig? M'he de desenamorar? I com?
InterPersonal

Hola Nanananana!
Hauries de parlar amb ell sobre el perquè marxa del xat sense avisar-te... o si no pot evitar fer-ho així, pacteu una hora per finalitzar la conversa, què et sembla? Busqueu l'estratègia que us ajudi a sentir-vos a tots dos còmodes.
Sabem que portar una relació a distància no és cosa fàcil, però tampoc impossible! Si t'has de desenamorar o no, és decisió teva. Has de valorar si portar aquest tipus de relació a distància et fa patir, en lloc de fer-te més feliç. Recorda que amor i patiment no haurien d'anar mai lligats! Així que valora en quin punt estàs i que és el que realment vols. Si finalment tries per l'opció del "desamor" és important que prenguis una mica de distància virtual, no estar tan pendent de les xarxes, que fa o deixa de fer, etc. Això t'ajudarà a distreure't i a refredar una mica els teus sentiments. No serà fàcil, però tu tries quin camí vols seguir!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat