Com li dic?
Hola!
Tinc 13, cap a 14 ben aviat, anys. El meu problema es que mai he tingut un novio ( he tingut un, però aquella relació era com un joc de nens petits, no se si m'explico ). Quasi totes les meves amigues tenen novio i ja han tingut relacions. Estic molt preocupada per que no se com tenir una persona que estigui al meu costat sempre ( a part de la familia ). M'agrada el noi que he dit abans, pero no se ben be com dir-li el que sento per ell, ja que em ratllo molt. Les meves amigues em diuen que a ell li agrado. No se si em mengen el coco o si es veritat. Com li dic? Quin es el lloc més adequat per dir-li? I si no vol escoltar-me? Estic feta un lio... Ajuda, sisplau!!
Gracies!
Petons :*
InterPersonal

Hola, sóc l'Assumpta.
En primer lloc, entenc que tinguis ganes de tenir nòvio, però et recomano que t'ho agafis amb calma. Tenir nòvio, parella, etc. no és quelcom que s'hagi de viure com una obligació, com una pressió sino tot el contrari. Ha de ser algo que surti de manera més natural, espontània (tot i que després la relació s'hagi d'anar cuidant i treballant). En segon lloc, com dir-li?, potser tampoc li has de dir de manera superoficial no? em refereixo que hi ha diferents maneres de dir-li a una persona que t'agrada, a banda de dir-li directament. T'hi pots anar acostant de mica en mica, i fer-li saber amb mirades, gestos, comentaris sobre diferents coses.... I així també veus com respon ell. Si abans no has "jugat" una mica d'aquesta manera, es fa una mica difícil dir-li de cop, no? Vés provant...
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat