Graans!! +i+
Holaa adolescents.cat!
Tinc una pell molt seca, normalment no tinc granets, casi mai n'he tingut, només al principi amb van sortir 1 o 2 granets a la cara per la regle, pero ja no vaig tenir-ne cap més..fa poc amb va sortir com un granet, i jo mel vaig rebentar, amb la ungla vaig gratar-me moltisim perque s'em treies, pero tothom amb diu que es pitjor, pero no m'agrada gets, m'ha surtit a la punta del nas, super vermell, sem va fer costra, i ahir me la vaig treure, amb va comenzar a sortir sang, amb vaig posar pasta de dents, vaig fer de tot, pero s'he m'ha quedat la marca de sang seca i el granet, bueno com una mena de rascada d'algu. Ajudeu-me adolecents! que faig no m'agrado gents, he intentat de tot pero res!!
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
La veritat és que ens resulta molt molest quan ens surt un granet. Al tenir una pell seca i no tenir una predisposició a tenir grans el que et passa és que quan en surt un no pots deixar de pensar-hi. Ho entenc perfectament. Però és molt important que entenguis que rebentar el gra només és una solució ràpida. En aquest cas és pitjor el remei que la malaltia, és a dir, al final és pitjor la cicatriu que deixes a la pell i la inflamació que crees que no el granet (que estarà allà pocs dies).
Si tens el nas inflamat, el primer que pots fer, és a la nit agafar un gel i amb un tovalló l'has de posar sobre i fer moviments circulars. Amb això aconseguiràs reduir la inflamació.
Per altre banda, per intentar cicatritzar de manera natural et recomano que t’hi posis un gel d’àloe vera o oli de rosa mosqueta. Els dos van molt bé per cicatritzar. Però sobretot, no t’ho toquis més perquè sinó cada vegada ho faràs més gran.
Una abraçada
Carlota López Ballestar