**enamoradadeunmesgran
Hola! M'agradaria ser anonima siusplau! Gracies per la gran ajuda que suposeu per tots els adolescents!
Bueno doncs el que a mi em passa es que m'agraden els nois més grans que jo, no se perquè...els de el meu curs pues como que no. Per què m'agraden, es que no ho entenc? jo n'en tinc 14 i m'agraden els de 16 i puff...es una caca perque els que m'agraden no saben que existeixo o nose.... help
InterPersonal

Hola, sóc l'Assumpta.
Això que et passa no és gens raro, de veritat. Hi ha moltes noies que se senten atretes per nois més grans que elles, i no de 2 o 3 anys més, sino més i tot. Els nois, a aquesta edat, no tots però sí que la majoria, són més immadurs que les noies, i és per aquest motiu que ens agraden més grans. La veritat és que no hi veig cap problema. Però segons tu, el problema és que passen de tu, oi?. Bé, potser també perquè es pensen que totes les noies adolescents de la teva edat són iguals, més infantils, etc. I això no és veritat, perquè es pot ser molt diferent tenint la mateixa edat. Un consell: si realment estàs interessada en algun, deixa de pensar en l'edat que tens tu i la que té ell, i sigues tu. No hi donis més voltes perquè la maduresa emocional no sempre va associada amb l'edat. Espero haver-te ajudat.
http://www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
" rel="nofollow">www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
http://www.interpersonal.cat
" rel="nofollow">www.interpersonal.cat