no se el que sento
Hola! Primer de tot, i crec que parlo en nom de molts adolescents, gracies per ajudar-nos i intentar solucionar els nostres problemes i confusions de tot tipus, estem molt agraits.
Ara ve,sóc una noia que faig tercer d'eso, aquest any ha entrat un nen nou a la meva classe tot i que no era tant nou ja que tothom el coneixia perquè feia futbol a l'equip de l'escola. És un noi molt majo i bastant maco però jo no havia parlat mai amb ell ni res. Doncs a classe ens em fet més perquè em hagut de fer treballs junts i tot, ens portem com el gat i el gos però suposo que és pel meu caràcter de voler fer-me la dura però a moments ens portem super bé i ens entenem molt bé. La cosa es que fa dos mesos em vaig començar a plantejar si només el veia com una amic o com algo més enllà, i vaig pensar que m'agradava però no ho volia reconeixer ja que moltes noies li van darrere i ell es porta molt bé amb totes perquè és molt carinyós i això.. Però tot i que en el fons se que m'agrada també penso que amb ell no em comporto igual que amb el noi que vaig estar enamorada; amb el noi nou tinc cullons (perdó) de dir-li les coses com són, m'enfronto amb ell i em faig més la dura en contes quan vaig estar enamorada somreia tota l'estona que estava al seu costat, li feia massa cas i coses així. Llavors estic confosa perquè hi han moltes coses que no tinc clares sobre ell i tampoc em vull arriscar a ser massa directe i interrogarli a preguntes sentimentals
Moltes gràcies per haver llegit tot això i espero una resposta
InterPersonal

Hola anonimaa22, sóc l' Assumpta.
Gràcies a tots vosaltres també per confiar en nosaltres els vostres dubtes, les vostres pors, inquietuds, etc. És un plaer.
En relació al què planteges, crec que la pregunta és que no saps si estàs enamorada o no d'aquest noi nou oi perquè et sents valenta i segura de tu mateixa per dir-li les coses que veus bé i les que no també. Doncs jo et diria que no ho sé si n'estàs enamorada o no (pel què sembla, si més no us ho passeu bé junts, us enteneu, etc, que ja és molt!) però que fas molt ben fet de dir el què penses i ser tu mateixa. Estar enamorat o enamorada d'algú no vol dir ser com dues gotes d'aigua, anar sempre junts a tot arreu, pensar de la mateixa manera en tot, no discutir-se mai i estar sempre somrient...Vol dir poder somriure amb l'altra persona, passar-t'ho bé, sentir aquelles pessigolletes a la panxa, etc. però sense perdre la teva personalitat ni la teva manera de fer. Més que la mitja taronja, hem de pensar que som taronges senceres en busca d'un altra taronja amb qui compartir el camí però per si de cas...ja som senceres. Tampoc t'has de comportar com un "sargento" fent un interrogatori, està clar. Segur que trobes el punt mig si t'interessa el noi.
Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat