Amor no correspondent...
Bueno... Porto cuatre anys enamorada de el mateix noi, ell avegadas em diu de quedar, em tira inidrectas, pero nomes cuan vol, eh arribat a fer mil locuras per ell, li eh declarat el meu amor debant de tothom.. Li eescrit mil texts, y bueno, ens vam liar, em tingut ''roze'' pero mai ah vulgut res serio, l' altre dia em va dir que mai em donat le psa per por, i ara, m'ha pasat una foto, on sortia un gif de parelles preciosas, dientme '' cuan siguis aixi t'estimaré'' i no se que fer...
InterPersonal

Hola anonima2000! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Pel que expliques tu has fet moltes coses per aquest amor. Està bé lluitar pel que volem aconseguir però també ens hem de posar uns límits. Se que l'estimes però està molt bé que et comencis a plantejar què fer!! El que em pregunto és d'on surt la por que ell diu, ja que tu no li has ensenyat mai la por, sinó al contrari! Sempre has anat de cares!! Analitza bé aquesta foto i missatge que t'ha enviat. Tingues en compte que l'amor no significa que ens hagim d'adaptar a l'altra persona al 100%, sinó que una norma importantíssima perquè vagi bé una relació és que ens han d'acceptar tal com som. Pots fer vàries coses: valorar tot el que ja has fet per ell i respondre't si ell ho ha valorat, parlar cara a cara (així li demostres que no tens por) amb ell dient-li que s'expliqui una mica més sobre el missatge i les fotos...i a partir de totes les conclusions que treguis de tot això decideixis si val la pena seguir lluitant per ell o si et mereixes trobar una persona que et vulgui tal qual ets. Eli Aulet. www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga