L'amor és complicat.
Hola tinc un problema, tinc un professor que fa un temps que em fa classes de dansa i te uns 9/10 anys més que jo. M'atrau molt i es un noi molt simpàtic, em parlat molts cops i m'agradaría tenir algo l'únic que es un professor. Jo no sòc gens resentida i no diría res però que màconsellaríeu?
Gràcies, 5tt6.
Elena Crespi

Hola 5tt6!
Doncs el que t'aconsellem és que no ointentis res.
Primer de tot perquè tu ets menor d'edat i ell major d'edat i això us podria portar problemes.
En segon lloc, perquè ell és el teu professor i no seria ètic que intentés alguna cosa amb una alumna.
I el més important de tot, si ell realment s'interessés, la relació no es consideraria com a tal sinó que es consideraria un abús ja que ell, tenint 10 anys més i sent professor teu podria exercir la manipulació sobre teu, encara que tu no ho consideressis perquè a tu t'agradés.
És normal enamorar-se d'un professor però l'ideal és que deixis la història en platònica i busquis algú de la teva edat per a poder-hi tenir alguna relació...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com