Por a liarme
Holaaa!
Hem vaig liar amb un tiu fa co un any i em va dir que no li havia agradat com em liava. A partir daquell moment em va agafar com una por a liarme i ja no me tornat a liar mes. Tampoc he tingut moltes oportunitats pero les k he tingut les e desaprofitat. Vull liarme amb algu perque fa molt ya que no ho faig i se que no hi hapresa pero estic necessitada pero no vull ser la tipica facil que cada cop que va a la discoteca senrolla amb un de distint, pero alhora no vull liarme amb ningu per por a tornaro a der malament! Un altre problem k tinc que es que si quedo amb un noi em poso molt nerviosa i ho empijoro tot! Ajudeume sisplay, que puc fe per millorar el lio? I per lligar mes i ser mes atrevida sense ser una guarra? I per treure els nervis? Mersiii guapiis
Elena Crespi

Hola Laurita!
Pensa que fer un petó amb algú sempre és diferent. I n'hem d'aprendre. Potser a aquell noi no li va agradar però a un altre noi li encantarà la teva manera de fer petons. Per tant, el que ell et va dir no ho pots fer extensiu a tothom.
Això sí, el més normal és que els primers petons no siguin els millors perquè sempre implica aprendre'n amb aquella persona. Cada un és un món.
El que et recomanem és que la propera vegada que facis un petó, que intentis anar a poc a poc, veient com quadreu els ritmes amb l'altra persona...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com