Primer EX (G)
La meva situació és aquesta: fa uns quants mesos vaig començar a sortir amb un noi, ens coneixíem de vista i un dia vam començar a parlar (jo li vaig dir que fa tres anys m'havia enamorat d'un altre noi (!) i que em seria difícil mantenir una relació) ... el cas al cap d'uns mesos vam acabar sortint
Durant la setmana santa la vaig liar una mica perquè per culpa d'un joc vaig haver de fer-me un peto amb un altre del poble; Quan vaig tornar li vaig explicar perquè si no li deia em sentia malament, ell aquell dia es va posar molt nerviós tant que li tremolava tot el cos i no podia parlar bé, aquí és quan em vaig adonar que realment sentia molt per a mi; Ho va entendre, i tot i que em va dir que havia perdut confiança en mi, que continuéssim .
Jo sincerament estava molt bé amb ell, però tampoc sentia res més especial que carinyo, i encara em sentia treta per el noi (!) tot i que aquest no em fes cas, vaig parlar amb les meves amigues, perquè m'estava plantejant de deixar-lo no perquè no m'agrades ell sinó per no fer-li més mal del que ja li he fet.
El cas, fa pocs dies que li vaig dir el que realment sentia per ell, i que el volia deixar perquè no volia que s'enamores de mi i jo en canvi nomes fent veure que també sentia algo per ell...
M'ha bloquejat de tot arreu i no em puc comunicar amb ell li vaig preguntar que que en pensava i no em va contestar...
Vaig fer bé de deixar-lo ara? Em tornara a parlar?
Elena Crespi

Hola Geor. Gràcies per escriure'ns!
Doncs vas fer molt ben fet perquè tu no estaves segura del que senties. És més, sembla que estàs més penjada del noi del petó que no pas d'ell. I és important que quan estiguis amb algú sigui perquè realment n'està senamorada i sents que l'estimes i que us enteneu i que les coses són fàcils.
Per tant, continuar amb ell sabent que tu no n'estàs enamorada i que potser estaries fingint hagués estat un error.
Ara li has de deixar temps a ell perquè entengui la situació i és molt normal que t'hagi bloquejat de tot arreu perquè està dolgut i necessita recuperar-se.
Ànims!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com