Urgent!!
hoooooooolis adolesents
tinc dos preguntes
1. Con puc fer per augmentar vastant el tamañ del meu cul en un mes mes o meñs
2. Com puc fer per treurem l'acne de a cara?
muchaaaas grasias
Carlota López Ballestar

Bona tarda,
Pel que fa a la primera pregunta, has de saber que cada persona té una predisposició genètica i per això cada un tenim el cos que tenim. La forma del teu cul o la seva mida no la podràs canviar, l’únic que pots fer és tonificar-lo. Si vols pots consultar entrant en aquest enllaç alguns exercicis que et poden anar bé pel que vols.
Pel que fa als granets, un cop més també hi ha un factor genètic però també hormonal. Els granets apareixen sobretot els dies abans i durant els dies que tens la regla i després poc a poc van marxant. És molt important que no te’ls petis perquè sinó et deixaran marca. El que pots fer és netejar-te bé la cara amb un sabó de farmàcia que sigui neutre i posar-te una bona crema hidratant. Si en tens molts, un cop al mes o màxim cada 15 dies pots fer-te una exfoliació. Pensa que entre el 95% i el 99% d’adolescents tenen granets així que intenta no donar-li massa importància. Ja sé que molesta molt quan et surten.
Espero que et vagin bé aquests petits consells.
Una abraçada
Carlota López Ballestar