Com fer el primer petó
Bones, sóc un nen tímid i carinyos, vaig tenir el valor de demanar a una nena per tenir una relació amorosa.
M'agradaria saber si a ella li agradaria que li fes el primer petó, com puc fer el petó sense que ella noti que és la primera vegada, i que ella disfrutii??
Consells!!!
Elena Crespi

Saber si a ella li agradaria fer-te el petó ho hauras d'anar veient a mesura que us aneu coneixent. No sé si t'ha acceptat per tenir la relació amorosoa però si et diu que si, se suposa que voldrà fer-te un petó.
Que ella no noti que és la teva priera vegada no ho sabràs perquè amb un petó no se sap si és la primera vegada o no... el que sí que serà és que serà la vostra primera vegada plegats i cada primera vegada amb algú és com una primera vegada.
O perquè ella disfruti... n'heu d'anar a prenent junt!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com