¿Que haig de fer?
Em parlo amb un noi que té novia, quan vam començar a parlar i a tenir confiança em deia que era amb la única noia que li havia passat això, que li ficaria les banyes a la novia per mi , que li agrado molt o coses així. No se si només em vol per un "calenton", i lo que em diu es mentida, he parlat amb ell d'això i em diu que no ho és, però qui sap. No sé si allunyar-me, o deixar-lo de parlar , no se que fer, tampoc em vull il·lusionar si té novia.
quan queda amb la novia no em parla, suposo per que ella no ho vegi, fa 2 setmanes o així se'n va anar amb la seva família i ella el cap de setmana i durant aquells dies no em parlava i després quan va tornar si que em va parlar però no era el mateix,m'explicava que esta enamorat d'ella però que tampoc vol deixar de parlar amb mi, que no sap re, i jo tampoc l'estare esperant, q
Elena Crespi

Hola Dingo45!
La situacio que expliques es perillosa perque no sa´bém si t'esta dient la veritat o no...i ara, a sobre, et diu que està enamorat d'ella però que vol seguir parlant amb tu... per tant, en el fons, amb aixo t'esta dient el que vol: seguir amb ella però continuar parlant amb tu?
I això és el que tu vols? ets feliç així? és el tipus de relació que volies?
Si dius que NO a aquestes tres preguntes... et recomanem que t'allunyis d'ell. És dur el que et direm però si ell vol estar amb tu estaria amb tu, senzillament així...
Esperem que puguis oblidar-lo i fer la teva vida i ser feliç!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com