la qualitat dels meus aliments
Hola soc una nena de 12 anys i el que em pasa es que per exemple el meu pare em va portar un pernil salad dels mes bons del mon i no em va agradar molt em va agradar mes el de la marca de navidul i això em passa amb molts aliments que els bons no m'agraden molt i els de marca mala per dir-ho així si i em sento com que no se distingir els aliments i que menjo malament nose com dir la paraula de com em sento pero crec que sabeu del que estic parlant .No tinc gust de qualitat estic molt decepcionada i indignada espero que em pogueu ajudar
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Comprenc perfectament el que dius però has de pensar que normalment les coses que ens agraden son aquelles a les que estem acostumats a menjar. Per exemple, si sempre prens una salsa de tomàquet a la pasta molt probablement si un dia te la canvien notaràs la diferencia. En aquest sentit no crec que li hagis de donar més importància a això, no passa res. En el cas del pernil poden haver-hi altres factors que influeixen. Normalment els pernils més bons tenen més greix. Si ets de les persones que sempre treu la part blanca del pernil (el greix) aquest podria ser un els motius que fes que prefereixis l’altre.
No et preocupis de veritat! El més important és que mengis equilibradament i poc a poc segur que t’aniran canviant els gustos.
Una abraçada
Carlota López Ballestar