nois (urgent, necessito resposta per d'aqui una setmana)
Hola! T'explico: ahir al meu poble vaig sortir de festa i em vaig fixar en un noi molt mono, pro es veia k era molt mes gran k jo. L'anava mirant de tan en tan i ell em mirava pro vax pensar k era casualitat.
Al cap d'una estona va cridar a la meva amiga i li va dir k em crides a mi. Vax estar xerrant una estona am el dos i van ser molt simpatics am mi els dos (un em va donar una mica de cubata^^), i nosee, fins i tot em va semblar k algun dels dos volia alguu am mi, pq sino no m'haurien cridat no??? I despres em van preguntar l'edat i es pensaven k era dos anys mes gran (ens en portem 8 crec:P)i potser pensen k soc massa petita...
Que hauria de fer? per cap d'any els tornare a veure, pro nose que fer... els hi vaig a xerrar? necessito consell sisplau, k soc mol timida!
Mercii^^
InterPersonal

Hola, sóc l'Assumpta.
Quan dius..."fins i tot em va semblar que algun dels dos volia algo amb mi..." no sé exactament què vols dir. Bé, tot i que inicialment l'edat no ens hauria d'importar, 8 anys més que tu és força diferència d'edat, i més, tenint en compte que tu ets menor. Amb això no et vull dir que no sigui possible tenir-hi una relació però...que ells juguen amb avantatge en tots els sentits, sí. A la pregunta "què hauria de fer...", penso que i tant que hi pots xerrar i veure com va la cosa. Si em demanes què has de fer en relació a algo més...t'he de dir que tu mateixa. Endavant, però sempre amb precaucions. Si quedes amb ell no hi quedis sola, o com a mínim diga-li a una amiga el lloc on heu quedat, quedeu en un lloc més o menys públic, etc.
Endavant. Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat