relacions
holaa:D tinc 17 anys i m'he liat amb bastants nois però nose que em passa que mai he arribat a tenir una relació seria, sino que sempre han sigut rotllos d'una nit. En vritat estic dessitjan tenir una parella estable però nose si soc jo o són els nois amb qui m'he liat pero sempre m'acaben fen mal perquè necesito algú que em cuidi i no que només hem vulgui per fer-ho, nose si m'esplico. Em podries donar un concell? moltes gràcies
InterPersonal

Hola unaAdolescent, sóc l'Assumpta.
T'expliques perfectament i t'entenc. Lo de tenir relacions d'una nit o esporàdiques està bé però de vegades també tens ganes d'estar amb algú d'una manera més especial i personal, en resum, tenir-hi una relació més estable. De fet, ets molt jova, per tant, és probable que no hagis trobat aquesta persona amb qui tenir-hi aquesta relació més especial, i et diré que tampoc és fàcil i ràpid de trobar-la. Per altra banda, també cal anar en compte amb una cosa: quan busquem "desesperadament" alguna cosa, és poc probable que la trobem. Traduït: si estem molt "desesperats o desesperades" buscant aquesta persona, potser és que se'ns nota massa que ho busquem, potser és que no estem prou bé amb nosaltres mateixos/es que necessitem un complement de totes totes, potser és que ens aferrem al primer que passa, o potser és que donem massa a canvi de massa poc...No ho sé. A veure si això et passa a tu. I si és així, ja saps què fer, primer de tot, estimar-te a tu mateixa i deixar-ho clar als altres. D'acord?
Gràcies per la teva confiança. Espero haver-te ajudat.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat