La meva mare no és feliç
Hola redacció d'adolescents.cat,
desde fa uns mesos la meva mare ja no és la que era, esta sempre trista i mai la veig riure, també és desagradable i injusta amb mi, però em preocupa que li passi algo...
Vull que torni a ser feliç, he pensat que potser te a veure amb la separació dels meus pares que va ser fa 3 anys ja, em sento fatal per a ella perque penso que potser soc jo o els meus germans que la fem infeliç.
que puc fer perque sigui feliç i torni a ser com avans?
espero que em pogeu contestar, necssito la vostra ajuda, moltes gràcies
Elena Crespi

Hola anonima17!
Doncs la felicitat de la teva mare depèn d'ella però tu pots fer coses per ajudar--la i estar al seu costat.
Parla amb ella i explica-li això que ens has dit a nosaltres. Segur que li encantarà saber que et preocupes per ella i que vols que sigui feliç.
Convida-la a anar a buscar ajuda professional si veu que lla sola no se n'ensurt. Potser un psicòleg o psicòloga que l'ajudi a superar el dol de la separació li aniria molt bé.
I tu, el que pots fer per ajudar-la més direcatment, és ser alegre, responsable i donar-li un cop de mà a casa. Això l'ajudarà a estar més tranquil·la.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com