Anorèxia i laxants
Hola!
Fa bastants mesos us vaig escriure explicant la meva situació i em vau dir que segurament tinc anorèxia, i fa poc us vaig preguntar per uns anàlisis de sang, que al final no em vaig fer perquè mons pares no han tornat a insistir en el tema.
Continuo igual o pitjor. Segueixo sense aprimar, combino la restricció amb els atracaments i vòmits... Ja no puc més... Tot el dia tinc ganes de plorar, però com que no puc plorar, em tallo, i estic pensant constantment en morir, no aguanto més. No sé què fer, no aconsegueixo aprimar perquè crec que el meu metabolisme s'ha tornat molt lent(porto uns 13 mesos amb anorèxia). Ara estic fent una dieta, i el màxim de kcal són 500, em semblen masses... He arribat a menjar unes 100 al dia sense contar fruita i verdura. No sé què fer per perdre pes, ara he engreixat uns 2kg i em sento fatal... Abans de la meva graduació(juny) he de passar dels 59kg als 53-54...
Tinc uns quants dubtes: vaig comprar un te laxant al supermercat, l'he pres uns 4 cops però només em va funcionar el primer. Per què pot ser?
I com puc accelerar el metabolisme? Intento beure cada dia te verd, però no sé si funciona molt...
Per últim, el plàtan engreixa? Es que he vist que té moltes kcal per ser una fruita...
Ajuda, siusplau.
Laura Medrano

Hola de nou,
Em sap molt greu que t'ho estiguis passant malament i que no siguis capaç de veure que el que més et convé és parlar-ne amb els pares i/o profes i demanar ajuda professional. Tu mateixa dius que cada cop estàs pitjor...
Tal i com suposes, no et direm formes d'accelerar el metabolisme ni res perquè segueixis perdent pes. Has d'anar al metge i deixar-te ajudar per persones expertes. Ni els laxants ni el té et serviran per sentir-te millor ja que els únics que poden ajudar-te són professionals.
Crec que ja t'ho hem dit altres vegades, però et recomano que ens puguis trucar a l'Associació contra l'anorèxia i la bulímia (ACAB) i així parlar amb nosaltres una mica i que et puguem aconsellar. Només volem ajudar-te. Pots trucar i preguntar per mi, o sinó qualsevol altre persona que t'atengui ho farà igual de bé.
El nostre telèfon és el 93 454 91 09 i ens pots trucar de dilluns a dijous de 9 a 14h i de 16 a 20h i els divendres de 9 a 14h.
P.D. Si truques aquest dilluns o dimecres al matí jo estaré per atendre't.
Una abraçada i anima't a demanar ajuda!
Laura Medrano