Tinc cel·lulitis i no se com eliminar-la, què puc fer?
Hola adolescents!
Tinc cel·lulitis, però el problema no és aquest. Vaig dir-me a mi mateixa que perdria pes i intentaria fer més exercici; llavors ho vaig fer. Em vaig aprimar 2 kg , però el esport no havia canviat, feia el mateix de sempre. Llavors quan em vaig aprimar 2 kg ( que és poc) em vaig adonar que ja no tenia cel·lulitis. I clar estava molt contenta. Passen dos dies després de veure que no tenia cel·lulitis i en torno a tindre. Cosa que no entenc perquè pesava el mateix, ni m'havia engordat ni aprimat. Llavors, no entenc com ha sigut això. Ajuda siusplau. Què puc fer per eliminar-la del tot?
Moltes gràcies!
Laura Medrano

Hola!!!
La pell està subjecta al múscul gràcies a unes fibres de col·lagen que estan distribuïdes en forma de xarxa. Quan aquests "foradets" que hi ha entre fibres s'omplen de greix, apareixen els clotets típics de la cel·lulitis. La cel·lulitis està present en el 98% de les dones i per tant és una característica molt normal de la pell!!!
Sovint quan la pell perd elasticitat i quan es pren massa el sol, la cel·lulitis es veu més.
Pot ser que el dia que vas veure que no en tenies just havies fet exercici i per tant els teus músculs i pell estaven tonificats. En canvi quan te la vas tornar a mirar uns dies després potser havia aparegut de nou ja que feia temps que no feies exercici... ?? No ho sé, però la cel·lulitis no apareix i desapareix com art de màgia, sinó que el més normal és que quasi totes les dones en tinguem i que costi molt fer-la fora.
De fet la cel·lulitis no implica res dolent, ja que hi ha persones amb sobrepès que en tenen i també hi ha persones amb un pes normal i inclús persones primes amb cel·lulitis. Saps de qui és culpa que les noies i dones estiguin tant preocupades per la cel·lulitis? D'uns quants fabricants francesos que als anys 70 van decidir inventar-se aquesta paraula per vendre productes "miracle" per "suprimir la cel·lulitis"... Increïble, oi? Per culpa d'aquests fabricants de cremes (que només volien guanyar diners), ara totes les dones estan preocupades per la cel·lulitis i volen solucions per eliminar-la.
L'únic que et podem recomanar és que facis esport amb regularitat (per tenir els músculs tonificats i la pell més elàstica), que te la hidratis bé amb crema hidratant i que beguis suficient aigua en el teu dia a dia (entre un litre i mig i dos). Si compleixes aquests consells segurament la mantindràs a ratlla, però tampoc s'eliminarà del tot ja que com hem comentat, és molt habitual en la majoria de dones.
Una altra cosa important: la cel·lulitis no depèn del pes que tinguis, per tant si la decisió d'aprimar 2 kg va ser per la cel·lulitis ja has vist tu mateixa que no té res a veure. Hi ha dones amb tot tipus de pes que en tenen.
Un petonàs!
Laura Medrano