PARELLA QUE FAIG??? ((((((ii)))))))
Holaa, tinc 13 anys. Fa poquet vaig tenir parella, ens vam coneixer de vista, vam quedar i tal com amics.. amb amigues i ell amb els seus amics.. després un dissabte vam quedar sols amb jo una amiga i ell 1 amic. Vam quedar tan tranquils i després els meus amics i els seus ens ovligaven de seure.. de que m'abraçes etc..ens vam estar a punt de liar-nos o bé donan-se un pico. Però amb els nervis no vaig poder... van haber caricies, abrazos...etc i molt contacte en miradetes. Enfi jo amb vaig enamorar permanent. Resulta que cuan va passar tot aixo ell tenia novia... pero després a la nit amb va obrir dien-me que era molt guapa, que m'estima moltisim, que bol algu amb mi.. que m'he enamorat coses aixis... enfi que jo vaig dir que siii pero entre setmana amb va dir que va deixar a la seva ex per mi.. jo no amb vaig enfadar suposament, pero segons les meves amigues diuen que ell li ha dit que esta rallat perque la seva ex esta amb un altre.. jo m'he e quedat callada sense dir res.. pero esque ens vam picar fa poc perque pff estic molt trista perque es molt borde per whatsapp..i amb preocupa. Tinc por de que amb deixi perque la questio que que faig? es que els meus pares m'han castigat sense sortir per problemes de notes d'escola.. i ell el meu novio es molt en plan.. no se com dir-ho.. que es molt ''callejero'' i es molt popular. I a la seva ex li va posar 2 bañes.. i tinc por de que me les possi ami o que amb deixi perque els meus pares amb tenen castigada sense sortir. Perdo per escriure tant.. pero es un problema que amb preocupo massa. i bueno lu que deia que jo no bull dir-lis als meus pares que tinc parella perque s'ho prendrian a borma.. i mai els hi he dit..Ajudeu-me siusplau! :'(
Elena Crespi

Hola guapa!
Gràcies per la confiança!
El més important és que primer aclareixis el que sents... perquè t'agrada, vols estar amb ell però al mateix temps sents que és borde i no li tens confiança.
Per tant, el millor que pots fer és parlar amb ell i aclarir perquè és tan borde amb tu.
Això t'ajudarà a tenir més confiança. I has de pensar que si està amb tu és perquè realment vol estar amb tu però si tens por, li pots explicar les teves pors. Sou una parella i heu de poder parlar de les coses, del com us sentiu i així, mica en mica, us aneu coneixent i fent més gran la confiança i la relació que hi hagi entre vosaltres odr...
Quan parlis amb ell veuràs si vols seguir endavant amb la relació o no...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com