Em sento fatal per haver repetit.
La veritat es que sóc un noi bastant tímid, l'any passat vaig repetir, i últimament estic plorant cada dia, per culpa d'aixó tinc atacs d'ansietat.
Últimament ploro també a l'insti, no em sento a gust en aquesta classe.
Ploro cada cop que escolto una cançó.
No vull fer pena a ningú pero jo em sento sol.
Ara mateix estic plorant i les tecles estan plenes de llágrimes.
A l'insti em va malament, suspenc un altre cop, em sento trist amb mi mateix, em sento sol...
Elena Crespi

Hola anònim.
Primer de tot, lamentem molt la situació en la que et trobes, ha de ser molt difícil.
Et proposemuna cosa: tu tens poder per començar a canviar coses del teu entorn... comença per allò que estigui sota el teu control, le snotes. Busca la manera d'estudiar, de trobar forces per a treure bones notes i aix`+o serà un pilar que et funcionarà i que farà que no t'hagis de preocupar pels estudis.
La timidesa pot fer que tinguis dificultats per relacionar-te però segurament a la classe hi ha moltes persones amb ganes de coneixe't. I pensa que tots tenim el nostre grau de timidesa. Et convido a que el vagis vencent mica en mica... parlant i intimant amb una o dues persones de la classe... així aniràs obrint camí.
Sort!
A veure si pots començar a canviar llàgrimes per somriures!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com