Pff m'estic obsessionant molt amb ell
Hola! Fa uns dies vaig trobar-me una nota d'amor a la taquilla que estava firmada amb el pseudònim el qual utilitzo per referirme a un noi del insti.
Li vaig preguntar per whatsapp si en sabia res i em va dir que no encara que, deia o preguntava coses que feien pensar que era ell, però ell que assegurava que no en sabia res. Ahir mateix em va preguntar que quanta gent ho sabia.
El problema va més enllà, i es que aquest tio m'atreia abans de l'anònim (que no sé si ha escrit ell) però ara em mola moltísim.
Literalment no paro de pensar-hi (amb la carta i amb ell) fins el punt de que noto "papallones a la panxa" inclús dormint.
No sé com deixar de pensar-hi perque en tots aquests dies potser no hi he pensat durant una hora entre tots. Tampoc ser què fer perquè jo vull saber qui m'ha deixat la nota i també vull que sigui ell el que me l'ha escrit, però estic super volada i no em puc concentrar amb res.
Gràcies adolescents! Petons!
Elena Crespi

Nadia26! Hola!
Doncs hem de separar les dues coses:
-Qui t'ha anviat la nota: ell diu que no ha estat ell i, si ho diu, l'hem de creure. Potser finalment algun dia sabràs qui l'ha escrit però no sabem si ha estat ell o no...
-El que sents per ell: si ara estàs més penjada d'ell peqruè penses que t'ha escrit la nota és una cosa (i és perillosa perquè realment no sabem si ha estat ell o no)... però també pot ser que ara t'agradi més ell perquè senzikllament t'agrada... en aquest cas, continua parlant amb ell, relacionant-hi i mica en mica veuràs si et va agradant més i si hi tens possibilitats... i sempre tens l'ocpió de dir-lli què sents per ell...
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com