Nose perque ho he fet...
Hola! Soc una noia i tinc una preocupació... Fa temps que faig esport i que m'intento aprimar (els kilets de mes, uns 3) el cas es que ultimament estic molt obsessionada amb que menjo i inclús he deixat de menjar coses... Pero avui, he anat a berenar i no m'he pogut resistir a menjar de tot, el que passa es que quan he acabat, m'he sentit tant malament que he anat al lavabo i ho he bomitat... Nose perque però he pensat que ha sigut la única solució. El cas es que tinc por que em torni a passar i no pugui parar-ho, i encara em sobren alguns kilos per al meu gust (medeixo entre 165cm i peso uns 59kg). Que puc fer?
Moltes gràcies!
Elena Crespi

Hola Gmm!
Gràcies per escriure'ns!
Doncs, la Laura i la Sara del consultoria d'alimentació et dirien que per l'alçada i el pes que tens, estàs molt bé. Jo et demanaria que fessis la consulta a aliumentació perquè et puguin orientar millor.
Ara tu tens la clau per a no tornar a repetir això que ha passat. Has tingut un moment de descontrol que has paliat d'aquesta manera però és important que aprenguis a gestionar millor la gana i el que pots fer després de menjar massa evitant vomitar o fer esport de manera compulsiva.
Per a perdre pes correctament has de fer-ho de maner mesurada i constant. I no només per perdre pes sinó per a tenir bona salut.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com