sele o cm?
Estic fent 2n de batx i trec unes notes molt baixes, n'hauré de recuperar 6 assignatures i m'està costant moltissim. No sé si amb aquestes notes em serà molt difícil fer selectivitat, ja que estic dubtant de anar a la uni o fer un cicle superior, als dos hi han graus interessants, pero si m'és tan dificil, sería bona opció fer sele? Gràcies!
Elena Crespi

Hola! Com estàs?
Gràcies per escriure'ns!
Doncs fer la sele sempre és una opció recomanada. Pots provar de fer-la a veure quin resultat en treus...
De totes maneres, el més important és el que vulguis fer tu en el futur. Què t'agradaria estudiar? una carrera o realment fent el cicle de grau superior ja podràs treballar de quelcom que t'agradi.
Un cop tinguis clar què "vols ser de gran" i què has d'estudiar per aconseguir-ho, has de fer que això sigui el motor que t'ajudi a estudiar i a aprovar les assignatures i/o la sele.
I si veus que tens dificultats per esturidar busca ajuda amb algú que sigui especialista en tècniques d'estudi que t'ajudi a trobar el que t'aniria millor a tu!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com