Amor dubtós
Hola! A mi em passa una cosa que sempre em va voltant pel cap.
L'any passat (1r d'ESO), mes o meys pel mig del curs; un noi em va començar a fer miradetes. Jo no l'hi havia prestat mai ni la mes mínima atenció, peró aquell fet em va encuriosir, i em vaig començar a fixar en ell. Llavors em va començar a agradar, i jo l'hi seguia el joc, però, després de les classes, ell va amb el seu grup i jo en un altre diferent. I allá ve la primera pregunta: És realment amor? Vull dir, si mai m'havia fixat en ell, i ara si peró perque ell ha captat la meva atenció, es real el que sento?
I l'altre és; al cap d'un temps, vaig sentir que ell estava colat per una altre de la classe, del seu cercle d'amistats, peró ell seguia amb les miradetes. Hi havia vegades que, durant una setmana, passava de mi, i, com que jo no m'atreveixo a acostar-me a ell, també passava jo d'ell (ara que ho penso, sona una mica cómic...) I llavors, al cap d'uns dies, tornava a captar la meva atenció, i jo ja no sé ni com reaccionar... realmet, que vol, ell?
Gràcies per l'ho menys per haver llegit el meu problema, muuuac!!!
InterPersonal

Hola Sandy!Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que aquest joc de miradetes et faci ballar el cap. Jo et diría que per saber exactament de què es tracta tot això, estaria bé, agafar forces i intentar comunicar-te amb ell d'una altra manera ( que no només siguin miradetes, que són massa confuses!). Intenta coneixe'l més, parlar amb ell de coses diferents...etc. No cal que li expressis els teus sentiments de bones a primeres, però si que per saber si realment t'agrada necessites coneixe'l més. Després, un cop tinguis suficient informació d'ell per decidir si t'agrada, pots passar a parlar amb ell directament, ja que només ell et pot donar aquesta resposta! Si et vas aproximant a ell, a poc a poc anireu agafant confiança i et serà més fàcil parlar-li dels teus sentiments. Eli Aulet www.interpersonal.cat/ fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga